Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
Most Famous Graff Writer Page Title Module
Move Remove Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Most Famous Graff Writer

    ok not the best writer, just the writer known by the most writer,
    right now id say cope2 cauase after marc ecko's gettin put cope in it a lot ppl say him n shit

    him or taki 183

  • #2
    its all a matter or opinion and/or knowledge. you cant really say whos most popular and best, cuz somone else might not agree.

    Comment


    • #3
      i say

      Globe for shure

      Eyes

      Cope

      Taki 183

      Comment


      • #4
        haha eyes aint popular dude just gets up like crazy in ontario man, noone else has heard of eyes as the pretty much does nothing but walls and delivery trucks and the odd train.

        the most popular is cope2 hands down cuz for some reason people thinks hes good, his style is the same, i have no idea how he dont get bored of doing the exact same throwie since like the 80's lol

        Comment


        • #5
          only no cope and Taki
          I dont think their the most famous ones out there
          if people who are not into graffiti will say those names, ill be surprised
          most of the time its just the commercial writers who get the credit =]

          Comment


          • #6
            for instance, Sperm is pretty popular around here
            thats cuz he draws faces and shit on walls, i mean like photo-like graffs...
            instead of the traditional letters.
            so people find that shit more interesting, just cuz they understand it and consider it art. They ''like'' the letters. But ull see the chars on the news page, and not the pieces =]

            Comment


            • #7
              obey man.

              Comment


              • #8
                I'd say everyone knows about Obey even people that dont do graffiti...

                Comment


                • #9
                  The most well Known...And if you dont know them your gay and dont know your artist

                  SEEN
                  ATOME
                  MISS VAN


                  Daze ....
                  Dondi ....
                  Frosty Freeze ....
                  Kase 2 ....
                  Edward I. Koch ....
                  Crazy Legs ....
                  Mare ....
                  Min One ...
                  Seen ....
                  Skeme ....
                  Iz the Whiz

                  Comment


                  • #10
                    cope,seen,dondi,zephyr,Taki, mark ecko

                    Comment


                    • #11
                      chaka
                      lee
                      dondi
                      phazeII
                      taki 183
                      revolt
                      saber
                      zephyr
                      cap

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by DOOB/
                        cope,seen,dondi,zephyr,Taki, mark ecko
                        i wouldn't agree with marc ecko cuz he's a wanna be and a fag... just my 2 cents!!

                        Comment


                        • #13
                          Iz, Dondi, Revolt and Obey

                          Comment


                          • #14
                            Iz The Wiz and Killer Kayes and not because the Warriors helped lol.

                            Comment


                            • #15
                              well most artist in this region know DOSE. even if they dont do graff at school when they see me bored as fuck, doing his name, they say "hey i saw that on the express way alot".

                              cope2
                              futura2000- (well mostly in europe)

                              Comment

                              Working...
                              X